Global Sustain International
Since 2006, Global Sustain provides a wide range of services and solutions to support its members and clients succeeding triple bottom line results. Based in London and Athens, with offices in Berlin, Brussels, London, New York and Nicosia, Global Sustain offers innovative online and off-line services related to sustainability, corporate responsibility, responsible investing, green economy, business ethics and excellence, transparency, human rights and accountability. Learn more…
Athens
35, Antiopis Str., 173 43, Agios Dimitrios
- +30 210 927 1110-18
Would you like to learn more? Click here.
Main office location
- 35, Antiopis Str. & 39, Ag. Dimitriou Av., GR-173 43, Agios Dimitrios, Athens, Greece
- +30 210 927 1110-18
Complaints and suggestions
Η Global Sustain έχει αναπτύξει μηχανισμούς για την υποβολή και αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων/ καταγγελιών, από υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών και δραστηριοτήτων της.
Διαδικασία:
Για την υποβολή παραπόνων/ καταγγελιών, μπορείτε να απευθυνθείτε στα κεντρικά γραφεία της Global Sustain με τους παρακάτω τρόπους:
- Τηλεφωνικά στο 210 9271110 (για κλήσεις εντός Ελλάδας) ή στο +30 210 9271110 (για κλήσεις εξωτερικού), από Δευτέρα έως Παρασκευή, κατά τις ώρες λειτουργίας 9:00 – 17:00.
- Αποστολή e–mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@globalsustain.org και spanos@globalsustain.org (Γραφείο Διοίκησης).
- Ταχυδρομική επιστολή (υπόψιν Διοίκησης) στη διεύθυνση μας (Global Sustain, Αντιόπης 35, 173 43, Άγιος Δημήτριος)
Προς διευκόλυνση του έργου της Global Sustain και για την άμεση επίλυση παραπόνων/ καταγγελιών, παρακαλούμε όπως φροντίσετε για:
- Τη πλήρη αποστολή των στοιχείων σας (ονοματεπώνυμο, στοιχεία επικοινωνίας, οργανισμός), που θα μας επιτρέψουν να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας και αναφορά για τυχόν υφιστάμενη συνεργασία με τη Global Sustain.
- Περιγραφή θέματος/ ζητήματος με ακρίβεια, για περαιτέρω διερεύνηση του.
Η Global Sustain, αμέσως μετά την παραλαβή του παραπόνου σας, εξετάζει προσεκτικά το θέμα και, σε περίπτωση που χρειαστεί επιπρόσθετες πληροφορίες θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας. Στη συνέχεια διερευνά το θέμα σας και μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημερώνεστε γι’ αυτό το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση που απαιτηθεί περαιτέρω χρόνος για τη διερεύνηση του θέματος σας, λαμβάνετε σχετική ενημέρωση.